Nos, Kínába lehet menni repülővel, vonattal, kocsival is meg lehet próbálni, meg gyalog is, aki nagyon bevállalós. De repülővel a legkényelmesebb...
Aug.26-án hagytuk el Budapestet, délután fél hatkor. Persze, miután szó szerinti könnyes búcsút vettünk a családunktól. De minél fájdalmasabb a búcsú, annál édesebb a viszontlátás:)
A KLM légitársaságot és a holland légikisérőket melegen ajánlom mindenkinek,kedvesek, jófejek és vigyorogva magyarázzák a mentőmellény használatát. Amszterdamig nem volt semmi érdekes, a reptér gyönyörű szép, de hatalmas nagy. Legalább 15 percbe került, amíg átvándoroltunk a kapunkhoz, ahol már népes ázsiai különítmény várta a beszállást a gépre. Nah itt volt az a pillanat, hogy IGEN, tényleg megyünk Kínába!
Ez az izgalmas fíling rögtön alábbhagyott, amikor felszálltunk. Ugyanis a pilótánk nyilvánvalóan vagy keménykedni akart, vagy be akarta hozni a késésünket, de tíz méteres lassú gurulás után felrántotta a gépet a fellegek felé. Akkor hittem azt, hogy olyan messzire megyünk, hogy egy másik bolygó az uticél... De utána már meg sem kottyant az egy-két turbulencia...Jah, de megkonnyant, amikor épp akkor jött, amikor az embernek wcre kellett menni :P
Az éjszakai repülés tulajdonképpen nagyon kényelmes, mert ugye alszik az ember, már, ha tud. :) De mivel le vannak húzva az ablakok, nem látsz semmit a tájból, nincsen utazás érzése a dolognak. Lehet filmet nézni az előtted lévő ülés háttámláján lévő kis monitoron, zenét hallgatni, tévézni, van saját fejhallgatód. És sikerült pont a vészkijárat előtt ülni, ahol nagyobb a hely a lábnak. Itt nem is történt semmi érdekes, leszámítva, hogy majdnem beszorultam a wcbe :) Természetesen turbulencia idején...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.